Kancelář vedení města [ Odbor města nebo obce ]
Všeobecná činnost
- Zabezpečuje veškeré administrativní, organizační, koordinační, provozní a materiálně-technické činnosti související s výkonem funkce starosty, místostarosty a tajemníka MÚ.
- Vyhotovuje zápisy z porad vedení městského úřadu vč. rozesílání a ulože-ní.
- Organizuje přidělování služebních aut pracovníkům MÚ.
- Shromažďuje požadavky a na jejich základě přiděluje jednotlivé konferenční místnosti žadatelům pro jednání.
- Vytváří a spravuje „Centrální elektronický registr“ (dále jen „CER“) na intranetu MÚ.
Problematika ZM, RM, komisí a výborů (mimo strategické plánování)
- V souladu se zákonem o obcích a jednacími řády ZM a RM organizuje přípravu zasedání ZM a schůze RM včetně rozesílání a zveřejňování pozvánky na zasedání ZM a schůze RM.
- Zpracovává detailní návrhy programů schůzí RM a zasedání ZM dle schválených plánů prací a dalších návrhů účastníků jednání včetně jejich pozvání.
- Kontroluje úplnost předávaných materiálů pro jednání ZM a schůze RM.
- Zajišťuje konečné uložení zkompletovaných materiálů pro ZM a RM (na CD aj.) a jejich distribuci členům ZM, RM, MÚ aj.
- Zpracovává pro zasedání ZM prezentaci předkládaných materiálů.
- Pořizuje usnesení ZM (jako zapisovatel návrhové komise) a provádí prezentaci předkládaných návrhů na zasedání ZM.
- Pořizuje zápisy ze zasedání ZM a schůze RM.
- Vyhotovuje čistopis usnesení ZM a RM a zajišťuje distribuci usnesení RM a ZM dle jednacích řádů.
- Sleduje úkoly a kontroluje dodržování termínů a lhůt plnění usnesení ZM a RM.
- Zajišťuje archivaci materiálů RM a ZM vč. svázání do knih.
- Zajišťuje archivaci materiálů komisí RM a výborů ZM.
- Poskytuje veřejnosti písemnosti dle zákona o obcích.
- Vede aktuální evidenci členů ZM, RM, komisí RM a výborů ZM. Zpracovává oznámení o odvolání a jmenování nových členů těchto komisí a výborů dle rozhodnutí RM nebo ZM.
- Spolupracuje s předsedy těchto komisí a výborů na organizačním zajištění jejich jednání.
- Po obdržení zápisů z jednání komisí a výborů provádí bezodkladně jejich distribuci pracovníkům MÚ, členům RM a ZM a těm, jichž se ještě zápis tý-ká a současně je umístí na „N“ disk.
Personalistika
- Organizačně a technicky zajišťuje vzdělávání členů ZM.
- Spolupracuje s tajemníkem MÚ v oblasti personalistiky.
- Organizuje školení zaměstnanců města ( BOZP, PO, aj.).
- Zajišťuje agendu „veřejné služby“ ve spolupráci s TS Příbor.
- Eviduje pracovní docházku zaměstnanců MÚ.
„Efektivní úřad“, optimalizace procesů aj.
- Řídí projekty optimalizace procesů MÚ a řízení („Efektivní úřad Příbor“, aj.)
www stránky města
- Zajišťuje funkčnost a aktualizaci náplně www stránek města Příbora (kromě náplně odborů) s ohledem na platnou legislativu - zveřejňování informací včetně získávání nových informací.
Krizové řízení
- Vede agendu Bezpečnostní rady města a Povodňové komise.
- Zabezpečuje úkoly požární ochrany podle § 29, odst. 3) a § 30 zákona č. 133/1985 Sb. v platném znění.
- Spolupracuje se starostou na návrzích dodatků a změn OZV - Požárního řádu města Příbor.
Městská televize
- Spolupracuje na základě smluvního vztahu s dodavatelem vysílání městské televize.
- Spolupracuje s držitelem licence ve věci zajištění funkčnosti vysílače.
- Vyhlašuje výběrová řízení na vysílání lokální TV.
- Stará se o rozpočtovou zprávu poplatků za vysílání, poplatků autorských a plateb za vysílání.
- Připravuje návrhy smluv na vysílání TV.
- Vyřizuje a zajišťuje opravy TV vysílače.
Kronika
- Zabezpečuje vedení kroniky města prostřednictvím externího kronikáře na základě smlouvy.
KONTAKTNÍ ADRESA:
Ing. Iveta Busková, vedoucí odboru: 1. patro, kancelář č. 3
náměstí Sigmunda Freuda 19
742 58 Příbor
Česko (CZ)tel: (+420) 556 455 410
fax: (+420) 556 722 093
e-mail: buskova@pribor-mesto.cz
Z TISKOVÝCH ZPRÁV A ČLÁNKŮ
- 18.12.2014: Provoz Rodného domu S. Freuda během vánočních svátků
- 17.12.2014: Provoz informačního centra během vánočních svátků
- 17.12.2014: Zasedání Zastupitelstva města Příbora
- 17.12.2014: IV. Adventní koncert
- 16.12.2014: Provoz technických služeb o vánočních svátcích
- 12.12.2014: Tradiční vánoční jarmark
- 12.12.2014: III. adventní koncert
- 11.12.2014: Pronájem bytu
FORMULÁŘE A TISKOPISY
- 18.12.2014: RDSF
- 17.12.2014: Vánoční doba
- 16.12.2014: provoz technických služeb
- 12.12.2014: pronájem bytu
- 12.12.2014: pronájem bytu
- 12.12.2014: Zápis z 12. jednání pracvovní skupiny
- 12.12.2014: Zápis z 16. jednání pracvovní skupiny
- 11.12.2014: pronájem bytu
- 11.12.2014: Pronájem bytu
- 11.12.2014: Pronájem bytu
- 08.12.2014: koledy 1
- 08.12.2014: koledy 2
- 05.12.2014: Plán prevence kriminality
- 03.12.2014: Návrh rozpočtu
- 03.12.2014: vánoční kolíbání
- 01.12.2014: Pozvánka
- 28.11.2014: 122014
- 27.11.2014: ceny 2015
- 24.11.2014: Vítání občánků
- 24.11.2014: Termíny oddacích dnů pro rok 2015
- 24.11.2014: Pronájem bytu
- 24.11.2014: Tajemná zahrada
- 19.11.2014: Rwe
- 19.11.2014: Net 4 bras
- 19.11.2014: Net 4 Gas
SOUVISEJÍCÍ ODKAZY
- [ Městský úřad ] Městský úřad Příbor [gps], 291.00 m.n.m.
- [ Pracovník ] Pavla Urbanová
- [ Vedoucí pracovník ] BUSKOVÁ Iveta, Ing.
UMÍSTĚNÍ
- Lokalita: náměstí Sigmunda Freuda, č. 19
- Území obce: Příbor
- Správní obvod 2: Příbor
- Správní obvod 3: Kopřivnice
- Území NUTS 4: Okres Nový Jičín
- Území NUTS 3: Moravskoslezský kraj
- Území NUTS 2: Moravsko-Slezsko
- Turistická oblast: 38 Beskydy - Valašsko
- Turistický region: Severní Morava a Slezsko
Typ záznamu: Odbor města nebo obce
AKTUALIZACE: Iveta Busková (Město Příbor) org. 139, 30.08.2013 v 21:05 hodin
KRÁLOVSTVÍ PERNÍKU, z. s.
V Perníkové chaloupce č. p. 38
533 52 Ráby u Pardubic
Czech Republic
spravce@kralovstvi.cz
(+420) 602 413 134